Skip to main content

Już od 40 lat mamy przyjemność zapraszać i gościć Państwa w naszym hotelu prowadzonym z myślą  o osobach, które po męczącej podróży lub po dniu wypełnionym pracą chcą wypocząć w komfortowym i przytulnym wnętrzu. Położenie Hotelu zapewnia bliskość wielu atrakcyjnych miejsc a jednocześnie daje ciszę i spokój.

Hotel Olimp zlokalizowany jest w centralnej części miasta, zaledwie 1000 m od Starego Rynku, w bezpośrednim sąsiedztwie centrum sportowego ( Park Wodny, hala widowiskowo-sportowa, fitness club). W odległości 200 m od hotelu znajdziecie też Państwo dwa centra handlowe i dwa centra medyczne.

Doskonała lokalizacja sprawia,że ekonomiczny Hotel Olimp* jest idealnym miejscem zarówno dla osób przyjeżdżających do Chojnic w celach biznesowych jak i na wypoczynek.

 

POKOJE

Oferujemy Państwu miejsca noclegowe w przestronnych komfortowo wyposażonych pokojach z łazienkami prywatnymi lub w standardzie ekonomicznym.

Posiadamy pokoje 1, 2 i 3 –osobowe (Standard Plus, Standard i Ekonomiczne) o pow. 11-17 m kw. oraz apartament typu studio rodzinne o pow. 75 m kw.. Wysokiej jakości materace zapewniają przyjemny wypoczynek.

Wyposażenie pokoju:

– TV (LCD)/radio

– pilot

– WIFI

– komplet ręczników

– szamponetki i mydełka (w pok. Standard i Standard Plus)

– czajnik elektryczny, herbata i cukier (w pok. Standard i Standard Plus)

 

Dodatkowo w recepcji bezpłatnie dostępne:

– suszarka do włosów

– żelazko z deską do prasowania

 

ŚNIADANIA

Każdego dnia przygotowujemy dla naszych Gości pyszne śniadania w formie 8 zestawów ze świeżych i różnorodnych produktów.

 

RESTAURACJA

Zapraszamy na posiłki do współpracujących z nami restauracji: „BAZYLIA” (50 m) i „SŁONECZNA” (w kompleksie hotelowym)

 

REGULAMIN HOTELOWY

 

  1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu zwane dalej „pokojami” wynajmowane są na doby.
  2. Doba hotelowa kończy się i zaczyna o godz. 12.00.
  3. Najemca pokoju zwany dalej „gościem hotelowym” może zająć bez dodatkowej opłaty pokój w godzinach od 8.00 do 12.00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli pokój ten jest wolny.
  4. Najmując pokój hotelowy gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelo­wy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pomieszczenia hotelowego, co jednak nie wiąże hotelu.
  6. Hotel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
  7. W pokoju dwuosobowym drugie miejsce może być wynajęte na życzenie lub za zgodą gościa hotelowego zajmującego ten pokój.
  8. Hotel obowiązany jest zapewnić:
    • Warunki do pełnego wypoczynku gościa, a w szczególności poprzez niewykony­wanie bez zgody gości jakichkolwiek czynności w pokoju (np. sprzątanie, napra­wa urządzeń itp.).
    • Wymianę bielizny pościelowej co dwa dni.
    • Codzienną wymianę ręczników.
  9. Hotel obowiązany jest:
    1. Bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu – przez pod­jęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków
    2. Do świadczenia nieodpłatnie na życzenie gościa hotelowego następujących usług:
  • depozytowych
  • budzenia o określonej godzinie
  • przyjmowaniu bagażu na przechowanie
  1. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzy­stające z usług hotelu regulują przepisy art. 846 – 849 Kodeksu Cywilnego. Odpo­wiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papie­rów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
  2. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  3. Osoby nie meldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godzi­ny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
  4. W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
  5. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
  6. Przy każdorazowym opuszczeniu hotelu klucz do drzwi pokoju, po ich zamknięciu należy pozostawić w recepcji hotelowej.
  7. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszko­dzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających.

 

NASI PARTNERZY:

hotelchojnice_partnerzy

Zapraszamy do współpracy.